Verhalen 2011/2012

Eind 2010 werd Felicity Kaloudis blij verrast door Stichting Wensdroom Moerdijk. Vanwege de ongeneeslijke ziekte van haar zusje, was het noodzakelijk dat zij haar rijbewijs zou halen. Felicity kreeg een rijlespakket aangeboden en mocht haar rijbewijs B halen.

bewerkt3

Midden 2011  heeft Dhr. Bouman uit Zevenbergen samen met zijn vrouw een bezoek gebracht aan het Dolfinarium in Harderwijk. Zijn wens was om met dolfijnen te zwemmen, maar dat is in Nederland helaas niet mogelijk. Er was wel een mogelijkheid om met een bootje en een trainer de dolfijnen te aaien en dit vond hij een goed alternatief. Samen met een bestuurslid hebben ze een hele leuke dag beleefd in het Dolfinarium en ze hebben de dag afgesloten met een etentje.

bewerkt25

Halverwege 2012 werd een 14- jarige jongen die sinds zijn geboorte ernstig gehandicapt is,  blij gemaakt met het vervullen van zijn wens! Hij wilde graag een vliegtocht. We hebben voor hem en zijn ouders een rondvlucht boven West-Brabant kunnen regelen.

bewerkt29