top of page

Stichting Wensdroom Moerdijk heeft behoefte aan vaste en regelmatige inkomsten. Maar je kunt uiteraard ook een eenmalige donatie doen of ons op een andere manier helpen!

Hoe kunt u Stichting Wensdroom helpen

Hoe kunt u

Stichting Wensdroom

helpen

Doneren

Stichting Wensdroom Moerdijk heeft behoefte aan vaste en regelmatige inkomsten. Maar je kunt uiteraard ook een eenmalige donatie doen.

Het bankrekening van Stichting Wensdroom Moerdijk:

• NL63 INGB 0004 2090 74

• Fiscaal nummer: 821606797

Sponsoren

U kunt sponsor worden van Stichting Wensdroom Moerdijk. Meer informatie over de mogelijkheden en tegenprestaties kunt u opvragen bij het bestuur.

Een actie organiseren

Door het organiseren van een eigen actie voor onze stichting helpt u ons wensen te vervullen voor mensen met een ernstig chronische aandoening. Er zijn heel veel soorten acties te bedenken, zoals culturele, sportieve, creatieve of culinaire acties. Heeft u een leuke actie bedacht? Laat het ons weten.

Faciliteiten aanbieden

Soms bieden aangeboden faciliteiten net de mogelijkheden die wij nodig hebben voor het vervullen van wensen.

Voor wensvervulling bijvoorbeeld;

• Bijzondere locaties, zoals attractieparken en kastelen

• Hotelkamers en horecagelegenheden

• Bijzonder vervoer, zoals sportauto’s, bussen, limousines, helikopters en koetsen

• Kostuums en grime

• Speciale acts van clowns of artiesten

Wilt u ons sponsoren? Een actie organiseren?  Faciliteiten aanbieden?  Of heeft u ideeën om ons te helpen of vragen? Neem dan telefonisch of per mail contact met ons op!

Telefoon :  06- 51586697

E- mail.  :  info@wensdroommoerdijk

ANBI Status

Voor een stichting is het belangrijk om een ANBI status van de belastingdienst te hebben. Voor sponsoren en donateurs is het prettig om te weten dat een schenking aan een Goed Doel met een ANBI status, aftrekbaar is van de belasting.

Stichting Wensdroom Moerdijk  heeft deze ANBI-status.

Dit betekent dat Stichting Wensdroom Moerdijk een Algemeen Nut Beogende  Instelling is en voldoet aan alle voorwaarden die de belastingdienst hiervoor stelt.

K.v.k nummer:  20163507

steun Stichting wensdroom